Life is sooo fucking hard

Den här veckan har varit hemsk. Eller kanske inte hemsk. Men jobbig.. Har varit orolig och stressad över flera olika saker. Vaknade upp på tisdagen att jag hade feber typ och sprängande huvudvärk men var tvungen att gå till skolan för vi hade nationella. Mådde lite bättre under dagen men senare på kvällen kom det igen och jag mådde piss. Kunde inte heller plugga till matteprovet eftersom jag var sjuk en dag och trött med ont i huvudet dom andra dagarna. Sedan hade vi nationella igen på torsdagen och sedan efter skolan skulle jag till en grej som jag inte kan berätta här. Usch va hemskt det är att vara stressad, trött, sjuk, orolig och rädd på samma gång. Fattar inte, orkar inte med det. Känner bara för att ta ett flyg till Thailand och vara där i 1 månad och inte behöva oroa mig över någonting. Typ fuck skolan och allt annat!
Fast såhär känner nog många just nu. Inte sant?

inga bekymmer, man är lycklig var dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0