Take me away

Kom precis hem, har varit ute i pissvädret! Yäääjjjj!
Sov ju hos Nathalie igår så nu när jag och Johanna skulle gå
hem börja de ösregna så vi blev dyngsura! Sen när vi stod och
vänta på 36an var den såklart 5 min försenad så när vi väll kom fram till
skrabbe så hade 25an redan gått ofc! Och bussarna hade precis slutat
gå 4 gånger i timmen så vi fick vänta i en halvtimma där med ja..
Men vi gick in på skrabbe och köpte choklad och jag köpte en SOLO tidning,
hihih löööve (L) Johanna halkade flera gånger hahaha så jävla söt och så gick
hon runt i UGGS stackarn :/  Oo just det, i can't find my cellphone! Den har bara
försvunnit där på Nathalies lilla övervåning.. Eller så har jag tappat den när vi va
ute och gick igårkväll.. Assåå faaan
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och läsa SOLO... peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0