Vad ska jag välja?


Slutade tidigt idag eftersom vi inte har någon elevensval. Och här sitter jag och läser lite om olika linjer, skolor och vad man kan bli. Läser också lite i EF och STS kataloger för språkresor och High School. Asså det här är as svårt. Den 1 mars är sista dan för att söka in till ett gymnasium. Sista dan för att bestämma mig vad jag vill jobba med. Eller man bestämmer sig inte helt om man väljer ekonomi,natur eller samhäll men nästan. Det är ett stort beslut och det jag väljer är ju en stor påbörjan av mitt liv. Tänk mitt jobb som jag ska ha tills jag är 65 år. Min utbildning och mitt jobb är ju en stor viktig del av hela mitt liv. Liksom vart kommer den ta mig? Det har jag ingen aning om.

Men jag vet nog vilken linje jag ska läsa och sen funderar jag på lite olika skolor. Men har 10 dagar på mig att bestämma mig. Vilka skolor ska det bli? Vilken/vilka linjer ska det bli?? Fortsättning följer....... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0