Bilder från helgen

Har inte bloggat dom senaste 3 dagarna så lägger ut lite bilder från helgen...

Åt på Jensen med mina bästa tjejer på min födelsedag. Sjukt gott
Efter det så åkte jag hem och fixade mig och sen åkte jag, Sara, Paulina
Hanna och Sara på en lokalfest vid Linné typ. Go födelsedag! Inga fina bilder
ifrån kvällen tyvär haha...
Frukost på Espresso House med Sara
Åkte sedan till lek och buslandet med Gustav, Andrea och lillebrorsan.
På lördagen var vi hos Gustav en stund, sedan skulle vi till Jonsson men det
blev inget men vi träffade massa och istället så var vi hos Daniel en stund..
Senare myste jag och Nathalie hos Cornelia en stund <3

Kommentarer
Postat av: andrea

du får uppdatrera din blogg bättre, jag går in och läser varje dag och blir besviken när jag inte ser nått nytt. Skärpning nu sessan / din sis andrew

2011-02-09 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0